Kadir geceniz mübarek olsun.
Bu bir sınav, insanoğlu evet fakat satın alınamayan en değerli şey tecrübe demişler.
Kimseye güvenmemek gerekiyor, bunu anlamış oldunuz mesela. Bu yalnızca forum değil, kafayı biraz dışarı çıkarırsak gerçek hayatta da böyledir. İnsanlar kullanır, kullanır, kullanır ve son darbeyi atar.
Büyük geçmiş olsun, canınız sağolsun. Umarım böyle insanlar ile karşılaşmazsınız bir daha..