Selamlar
Türkiye ve Dünya için genele baktığınızda, ticari hacim / prestij vb. konularda önde gelen piyasa Savunma piyasası mı? Yoksa Uzay piyasası mı?
Son olarak, bir firma kuracak olsanız ''Savunma firması'' mı kurardınız? Yoksa bir ''Uzay firması'' mı?
Savunma sanayi tabi ki. Belki ülke olarak en iyi olduğumuz nokta savunma sanayidir