Selamlar
Türkiye ve Dünya için genele baktığınızda, ticari hacim / prestij vb. konularda önde gelen piyasa Savunma piyasası mı? Yoksa Uzay piyasası mı?
Son olarak, bir firma kuracak olsanız ''Savunma firması'' mı kurardınız? Yoksa bir ''Uzay firması'' mı?