KelesMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çerezsiz giriş yapıp birkaç işlem yaparsan kısıt alır tahminimce hocam. Yani 0 tarayıcıya girip şak diye reklam hareketleri yapman gerekiyor. Kişiselini başka hesaba, kişiselden kişisele aktarırsan da oluyor şu ara. Tabi yine de net konuşmak mümkün değil malum facebook.
önceden kısıta atmasın diye takla atıyoruk şimdi kısıta atsın diye