Çerezsiz giriş yapıp birkaç işlem yaparsan kısıt alır tahminimce hocam. Yani 0 tarayıcıya girip şak diye reklam hareketleri yapman gerekiyor. Kişiselini başka hesaba, kişiselden kişisele aktarırsan da oluyor şu ara. Tabi yine de net konuşmak mümkün değil malum facebook.