Nedenini hep çok merak ettim büyük bir kısım php nin eski ve şimdiye ayak uyduramayan kötü bir dil olduğunu söylüyor php geliştirici arayan şirketi çok nadir görüyorum ama freelance işlerde php den geçilmiyor örnek bu forumda php dışında başka dil ilanı yok gibi neden
Piyasanın %80 i phpden oluşuyor akliniza hangi web dili gelirse gelsin sürekli güncellenen ve eski bir dil kötüleyen arkadaş gerçekten bilmiyordur