Üstüne Sayın Şahap Kavcıoğlu'nun fotoğrafını koysunlar da, gelecek nesil bu adamın enflasyonu nasıl patlatıp yeni paraya ihtiyaç duyduğunu unutmasın... Sayın Nebati'de konulabilir...