Bir konuyu en ince detayına kadar sorar, anlatırsınız

-anladım hocam çok saolun (genelde sadece merakını gidermek için sorar bunu yazanların %90 ından da bir daha haber alınamaz)

Yine birşeyi en ince detayına kadar sorar, anlatırsınz

-tanamdır hocam ablam/kuzenim/sevgilim... gelsin alıcam (mübarek mahşer gününde dönecekler galiba bunu yazan hiçkimseden dönüş alamadım😂 )


Birinin tüm mesajlarına anında dönersiniz, tüm sorularına detaylı cevap verir elinizden gelenin en iyisini yaparsınız ve iş bitimi ticaret puanı istersiniz

-tamam hocam şuan biraz yoğunum atıcam(%70 ya unutur yada bilerek atmazlar)