Bir konuyu en ince detayına kadar sorar, anlatırsınız
-anladım hocam çok saolun (genelde sadece merakını gidermek için sorar bunu yazanların %90 ından da bir daha haber alınamaz)
Yine birşeyi en ince detayına kadar sorar, anlatırsınz
-tanamdır hocam ablam/kuzenim/sevgilim... gelsin alıcam (mübarek mahşer gününde dönecekler galiba bunu yazan hiçkimseden dönüş alamadım😂 )
Birinin tüm mesajlarına anında dönersiniz, tüm sorularına detaylı cevap verir elinizden gelenin en iyisini yaparsınız ve iş bitimi ticaret puanı istersiniz
-tamam hocam şuan biraz yoğunum atıcam(%70 ya unutur yada bilerek atmazlar)