Bugün sol böbreğimde ağrı için devlet hastanesine gittim ultrason için 11. Aya gün verildi 11. Aya kadar tüm karabüğe ultrason çekseler daha kısa sürer sağlık sistemindeki bu sıkıntının nedeni nedir ağrı çok şiddetli olmasa da ara ara yokluyor 11. Aya kadar ne yapacağım ben özel hastane tek çare mi