EXE61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumları okudumda domates hesabı yapanı görünce anında son sayfaya attım kendimi.Bir kısım var hanı , bu kısım tam olarak bu kısım işte.Yazıktır ki çoluk çocuğumuzun geleceklerinde bile rolleri var.
Ve işin acı kısmı hayatını yaşamını domates hesabıyla kıyaslayan insan halen kendini haklı sanıyor avrupanın alımgücünü neredeyse bizden az görüyor