Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun bvende değil hocam niye bu şekilde yaklaşıyorsun ? sorun kaç kişide var ne yapayım sıfır monitormu alayım sıfır sıkıntı varken ?
kaç kişide var bu sorun ben sunucu tarafını bilmem. sadece r10da oluyor bu problem tema kaynaklı ve server kaynaklı problem var.
sana anyde attım gelip bakman için ama gelmedin.
sorun bizde değil,
http://ipaddr.io/ adresinde görünen IP adresinizi PM olarak gönderir misiniz?

Bu tür isteklerin tümü kayıt ediliyor sorun nerden kaynaklanıyor loglardan görebiliriz.

Genel olarak kullanıcıları etkileyen herhangi bir problem bulunmuyor bizden kaynaklanan..