Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye bu şekilde yaklaşıyorsun ne demek? Sanki küfür etmişim kötü söz söylemişim gibi konuşuyorsunuz?

Sorun bendede değil o zaman ben anydesk ile tek tek üye pc si gezeyim sabahtan akşama kadar? Sadece Yardımcı olmaya çalışıyorum size. IP adresinizi ya özelden yada buradan iletin lütfen kontrol sağlasın arkadaşlar bizden sebep mi drop oluyorsunuz diye. @Ni-Osman;
Est. sitem ettiğim konu birkaç kez söyledim dönüş yapılmadı birden baya fazla hatta. r10da akşama kadar vakit geçiriyor/ticaret yapıyor sosyal faaliyette bulunuyoruz ve sürekli olunca bu iyice zıvanadan çıkıyor. bahsettiğim konu tek bana ait değil,

any vermemin sebebi hataya özellikle kaymaya daha detaylı ve emin sekilde bak diye. ss falan alamıyorum düzeliyor cunku ssden cıkınca tekrar kayma oluyor.
attim ip