Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorun halen daha gitmedi
@Burti;
sürekli bu şekilde her konuda veya 3-5 konuda ara ara gidiyor 15 20 saniye gelmiyor aşırı sinir bozucu olmaya başladı konular mesajalr hep yarım kalıyor.
ayrica konulara girip alta indiğim zaman ekranda titreme kayma var, cihaz yada oturum chrome vs kaynaklı degil sadece bu sitede ve çerez vs herşey silindi.
Merhaba,

Şimdi siz bir internetten bir cihazdan deniyorsunuz ve r10 da sorun olduğuna vuku getiriyorsunuz.

Binlerce üye ve milyon ziyarette böyle bir şikayet yok. Konunun kendi internetiniz veya cihazınız ile alakalı olduğunu düşünmelisiniz.

neden?
@Netinternet; tarafından managed server olarak barındırılıyoruz. Bazen bizim yaptığımız güncellemelerden kaynaklı 0.5 sn gidip gelmede dahi bilgi veriyorlar. 15-20 sn sitenin erişilememesi bizim için kıyamet alameti olur herhalde. @Ni-Osman;