eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öfkeli konuşursanız %90 yokuş yersiniz, eğer oluru varsa çağrı merkezindeki insanlar zaten sorunu çözecekler, size yokuş yapmak için değil çözüm üretmek için oradalar, fakat azar, küfür vb. tutumla giderseniz %90 yokuş yersiniz.
Sizi bilemem hocam ama bende etkili bir yöntem
Küfür kesinlikle kullanmayız ama bize vaatleri sunupta dedikleri gibi olmayan hizmeti ancak yüksek sesle azarla 2 firmadan olumlu sonuç aldım