Hocam elektrik var, makine güç kaynağına bağlı çalışıyor. 45. Dk da güç kaynağından tık diye bir ses geliyor. Enerjiyi kesiyor. Pc kapanıp, tekrar başlıyor. ( Elektrik Var )
Yani elektrik kesikken 45 dk güç kaynağında çalışıp, kapanıyor değil.
O durumda, 3 sorun olabilir.
1) Şebekenizde sorun var.
2) İnverter veya röleleri sorunlu.
3) Akü(ler) bozuk.
Servis yolu görünüyor.