Hocam sahilde çadır kurmaya izin veriyorlar mı? Öyleyse sıkıntı yok zaten. Biz de kurarız sahilde bir yere
Ben genelde sadece uyuyacağım zamanlar akşamdan kurup sabah uyanınca kaldırıyordum bu şekilde çoğu yerde problem yaşamadım. Burada da aynı şekilde akşam 8-9 gibi kurup sabah 10'da kaldırmıştım, problem olmadı.