nikakalandias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben geçen yıl sahil kıyısında yürürken rastgele denk gelmiştim ve şöyle bir yerde kalmıştım, bu kaldığım yerin arkasında da ücretli duş alanları vardı. Konforluydu baya ben bir sorun yaşamamıştım, kaldığım yeri nasıl tarif ederim bilmiyorum ancak fotoğraftan anlayabilirsin. (Eski Foça)
Hocam sahilde çadır kurmaya izin veriyorlar mı? Öyleyse sıkıntı yok zaten. Biz de kurarız sahilde bir yere