Çakma tavsiye etmem hocam hele ki taraklı bir ayağınız varsa işkence oluyor bir süre sonra yüksek tabanlı uygun ayakkabılar bulunabiliyor fileli olmamasına özen gösterin çünkü bir süre sonra yırtılma yapabilir bazı markaların malzeme kalitesi oldukça kötü.