yani diyorsun ev araba arsa için bir kenara altın biriktirmeyelim. sürekli harcayalım ekonomimi dönsün diyorsun.
Temelde herkes birikim yapmak yada elindekinin değerini korumak için çabalıyor. Baklavacı 1 ton şeker aldı diye fırsatçı olmaz , lokantacı da x üründen yüksek miktarda aldı diye stokçu olmaz.Şuanki idari yönetim zaten güven verseydi insanlar bolca almak zorunda hissetmezdi kendini.