ForeignStorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam. Avukat araya girince engellediler numaramı.
Sözde Avukat Veya Arabulucu. Kendi Dümenci Arkadaşları. 2 kişi Biri Postacı, Diğeri Avukat Ayağo Yapıyorlar. Gün içinde 1 kişi düşşse bu tezgahçılara kafi. O yüzden burdan yazdım ki başına gelen olursa dikkat etsin diye. Size de tekrar geçmiş olsun diyorum