ZOMBEYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 İftar etkiliğine katılmam sayesinde ve 360sosyal.com'u ve Mustafa beyi tanıdım.
360sosyal'i kullanıyorum beklediğimden çok daha iyi çıktı her şey saniyesinde gerçekleşiyor bu kadar beklemiyordum.
Ve herkesin gerçek kullanıcı olması yorum hizmetinde bile inanılmaz şeyler yazması diyecek bir şeyim yok elinize sağlık sistem süper! Teşekkürler!

@garajdakivosvos;'a beni kırmadığı için ayrıca teşekkür ederim.
Artık tüm sosyal medya işlerimi 360sosyal.com ile yapmayı düşünüyorum ve herkese gözüm kapalı öneririm, her konuda en iyisi.
Sanırım bende ilk kullanıcılarından birisiyim.
Kesinlikle harika hizmet.