Zamanında
@aLoHaa; ile net üzerinden takıldığım bir yerde tanıştık.Bir gün R10 konusu geçti.Ben de katılmak istedim.Sağolsun zamanında benim için çok uğraştı davetiye bulmak için ve sonunda
@MustafaGok;un davetiyesi ile katıldım.İkisi de unutmuş olabilir ama hazır konu açılmışken burdan ikisine de teşekkür ederim.