Koza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 gönderdi , bize ne zaman davetiye atma hakkı tanınıyor acep 🤔
Eskiden davetiye hakkın oluyordu belli yılda ilave hak daha veriliyordu.