eskidendi o nike ve adidas efsanesi. pumaya bile fazla rağbet etmezdik. belki arada bir rebook. çünkü hepsi avrupada kendi fabrikalarında üretilirdi. malzeme ve işçilik kalitesi vardı.şimdi hepsi çinde üretiliyor. en kalitelisi bile eskiye göre dandik kalır.
eğer nike Alacak bütçen varsa onu es geçip '' MiZİNO '' alacaksın japon malı kendi üretimleri.kalitenin ve paranın hakkını verir. ha diyorsun daha enteresan daha değiş,k daha ilginç modelelr olsun ama parayada kıyayım '' UNDER ARMOUR '' giyeceksin. şahsne tarzım değil benim bedava verseler giymem bir çok modelini