Söz konusu ayak sağlığı ise Skechers öneririm. Aşırı şekilde konforlu.
Onun dışında vaktinde nike'ın 300 lira olduğun da bi ayakkabıya 3 bin TL verdiğimi de bilirim ama en konforlu Skechers'dır. Bunu herkes ile tartışabilirim

Her markayı da denedim yine dönüp dolaşıp Skechers giyiyorum.
Prestije önem gösterirseniz yine iyi markadır.
Onun dışında Pumayı öneririm. Aynı ayakkabıyı 2.5 yıl giydim hiç bir problem çıkmadı. En sonunda kendim değiştirdim.
Nike,Adidas ayakkabı da sadece adı var. Onun dışında ne konforu var ne de sağlığı. Dolabımda var. Aldım 1/2 kere giydim. Görseniz çok tarz ama hiç bir konforu yok. Belki de Skechers'a alıştığım içindir.
Bu konuda fazlasıyla Arge yaptım ama dönüp dolaşıp aynı markaya geliyorum.