Şubat ayında Aegon Güvencem Mehmedim Hayat Sigortasına aylık 1000 TL ödemem karşılığında kayıt oldum. Kayıt aşamasında bana ilk ay çıkarsanız cayma bedeli almıyoruz paranızı geri veriyoruz kesintisiz dediler. Ama ilk aydan sonraki aylarda az birşey kesinti olup paranızın bir kısmını alabiliyorsunuz dediler bende buna istinaden kayıt oldum. Aynı zamanda bazı şeyleri ballandıra ballandıra anlatmalarıda cabasıydı. Velhasıl kelam ben bu sigorta şirketine bu ay itibariyle toplam 3000 TL yatırdım ve acil paraya sıkıştım en son çare olarak da bu şirketi arayıp paramın iadesini talep ettim bana verdikleri cevap paranızın %100ünü kesinti almak durumundayız dediler yani parama bildiğiniz çöktüler. Ben bu durumda ne yapabilirim. Bana poliçede bilmem birşeyde bunlar yazıyor okumadınız mı diyor ama bunlardan benim haberim dahi yok ne hikmetse . Yardımcı olabilecek varsa 1000 tl kendisine atacağım yeterki bunlar yemesin.