Hocam çakma ayakakbı kesinlikle almayın hayatımda 1-2 kere yaptım o hatayı. Ucuza değil ama uygun fiyatada marka orjinal ayakkabılar mevcut. En kötü gidip greyder alabilirsiniz. Çakma ayakkabılarda kanserojen madde kullanılıyor. Kullandığımda ayağımda yara çıkmıştı. Orjinalleri heleki nike, adidas gibi avrupa malları en ince ayrıntısına kadar denetleniyor. Ayrıca çakma kaliteli airmax almıştım gidip birde orjinalini aldım arada uçurum fark vardı. 1000-1500 lira cidden ayakkabı için ciddi rakam ama 300-700 tl arasında orjinal modeller bulabilirsiniz. Tipine felan bakmayacaksınız artık uyguna kaliteli olsun yeter.