Örneğin;
24 bin maaşım olsun, 8 bini vergi.
30 gün boyunca alın terimle kazandığım paranın vergisini veriyorum, birileri S Class Mercedes'lere binsinler diye.
Bak daha maaşta ödemeye başlıyoruz vergiyi ama yetiyor mu ? Hayır.
Su alıyorum vergi, yemek yiyorum vergi, fatura ödüyorum vergi.

Derdimiz 500₺'lik 1000₺'lik 10000₺'lik kağıtlar mı sizce gerçekten?

85 milyon vatandaşın aldığı nefes dışında herşeye verdiği vergilere rağmen 500₺'lik banknot basacak kadar kötüye gitmeyi nasıl başarabildik?

Günde 16 saat çalışıyorum, Amerika'da doğmuş olan Mark denen vatandaştan bilgi birikim olarak hiç bir eksiğim yok.
Ama benim ülkemin, benim vatanımın bana verdiği değer 3 kuruşluk hayatken, elin yerden yere vurduğumuz kapitalist amerikalının markına verdiği değer bambaşka.
Milliyetçiliğimi bile sorgular oldum. Çok üzgünüm.
Kusura bakmayın ama Türk halkı bunları haketmiyoruz. Hepimiz daha iyi bir yaşamı hakediyoruz.
Varsa bir hakkım onu da helal etmiyorum.