Domatesle hesaplayacaksak ona göre de cevap veririm .Eskiden pazarlarda 3 kg 1 tl diye bas bas bağırırdı pazarcılar ve bol bol alınırdı ve bolluktan çürürdü.Peki şu an durum nedir ? Bunu idrak etmek de zor değil.Alım gücünü hesaplamak çok zor olmasa gerek.
Hocam harfi harfine doğrusunuz sıra sıra tane tane özetliyoruz ama şahıs anlamak istemediği gibi aksine yaşadığı hayatı domatesle kıyaslıyor ve haklı olduğunu sanıyor.. Ve Avrupanın alım gücü onun hesabına göre bizden daha düşük seviyede diyor
Bir insan ortaya birşey atıyorsa attığı şeyin arkasında durmalı ve savunabilmeli tezini sırf yorum olsun diye yazmamalı.. Bu şahıs ise hem ortaya atıyor hemde kendini haklı sanıyor..