onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok güzel özetlemişsiniz ama şahıs yazılanları bir türlü anlamak istemiyor ve aksine halende diretiyor.. Bir insan kendi hayatını nasıl Domates hesaplamasıyla kıyaslar……..
Domatesle hesaplayacaksak ona göre de cevap veririm .Eskiden pazarlarda 3 kg 1 tl diye bas bas bağırırdı pazarcılar ve bol bol alınırdı ve bolluktan çürürdü.Peki şu an durum nedir ? Bunu idrak etmek de zor değil.Alım gücünü hesaplamak çok zor olmasa gerek.