valla öneririm çünkü yenileme fiyatım şuan ilk aldığım fiyat ile aynı tabi ilerleyen dönemlerde politikasını değiştirebilir taşıma sonrası ile kayıt ücretini bende hep aynı tutuyor yenilemede de aynı tutuyor