bir süredir kullanıyorum sorun yaşamadım. 2 hata buldum. bildirdim ve o hafta hemen uygulamayı güncellediler. güven konusu kimsenin cevaplayabileceği bir şey olduğunu sanmıyorum. evet desek ne olacak ? bir çok olumsuz örnek yaşandı. tedbirli olmakta fayda var.
ek olarak konuyla ilgisi olduğundan açtığım başlığı da buraya eklemek isterim:
Yurtdışı hisselerinden elde edilen gelirin vergilendirilmesi