Merhaba, nofollow ya da dofollow fark etmeksizin popüler olan siteler üzerinden misal: r10, youtube, facebook... gibi platformlardan redirect bağlantı ile siteye yönlendirme alınsa bu zararlı mı yoksa yararlı mı olur? Örn: "www.orneksite.com/redir.php=?https://bizimsite.com/" gibi bağlantıdan zarar mı gelir yoksa yarar mı?