Merhaba arkadaşlar kredi kartı başvuru yapıcam senelik aidat almayan banka varmı özellikle taksitli seçenekleri mantıklı olan hangisi olur kullanan arkadaslarımız varsa yardımcı olabilir mi teşekkürler