Merhabalar,

90 TL tutarında bir vergi borcum mevcut. Garanti (Hesap Kartı) ve papara kullanıyorum. İkisinide kabul etmiiyor. Başka şekilde ödeme gibi bir şansımız var mı? veya ziraat kullanan biri yardımcı olabilir mi?