interdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışanlarla kavga etmek mantıksız da iş verenle kavga edilir.
ümit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum ancak karşınızda muhattap yok bulamıyorsunuz da
Şunu anlamadım. Geceyarısı çalışmaları için ayaklarında pranga kırbaçlı görevliler mi vardı?
Çalışanlara neden laf yok?
Bim'deki çalışanlarla karıştırıyorsunuz bu işçileri.
Ekmek parası ayaklarını geçin abi. Milleti geceyarısı rahatsız ederek, yasalara aykırı çalışıp, kul hakkı yiyerek ekmek parası kazanılmaz.