arkadaşlar merhaba. 3 kelimeli bir niche sitemi bugün kurdum. makaleler farklı yazarlardan denenerek yazdırılıyor. ayrıca ben de yazıyorum. niche sektörde olduğumuz için yazılacak şeyler sınırlı. ortalama 400 kelimeden yazılıyor makalelerim. hep aynı konulardan adet olarak fazla makale yazdırmak mı daha iyi yoksa kelime sayısını daha da yükseltmek mi? nasıl bir yol izlesem daha sağlıklı olur?