eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALLAH ( CELLE CELALUH ) Razı olsun çok güzel bir hayır işlemişsin. sazanmıydı hepsi. aynalı sazan,gelebicin, sekiz bıyık, israil çipurası felan varmıydı. sonuna kadar okudum keyifli bir yazıydı deüdi okumama ilk başta balıkları toplayım köye dağıtacan sandım
aynalı ve pullu sazan başka cesit yok bizim köyde yok yok bizim köylü kışın tek sever balıgı yazın para versen yemezler keşke yeseler cok kalmış telef olmuş üzüldüm ama ne yapım gücümün yettigince bir caba gösterdim 10 yıl öncede sulama barajı var balıkalan barajı yazarsanız haritada görürsünüz ona bırakmıştık şu an ordaki balıkların olta kopardıgı söyleniyor bizim eserimiz :d