Sondaki adam çok doğru söylüyor. Eskiden Zeytinburnu'ndan gitmek istiyorduk şimdi Ülkemizden gitmek istiyoruz. Bu durum oldukça üzdü beni, içinde bulunduğumuz ekonomi, demografik sapmalar, mücadeleler, takım tutar gibi parti tutmalar. Gelenek ve göreneklerin bile bir anlamı kalmadı açıkçası çünkü konumuz hayat şartları olduğundan kimse değerlerimizi korumaya çalışmıyor hayatta kalmaya çalışıyor. Partilerle işim olmadı hiç bir zaman ama birilerinin dur demesi gerekiyor artık.