Fsolitary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevaplarda neden Atatürk yok ?
Herşey gibi Para'da da bir değişiklik olmalı değil mi? Nasıl Eurolarda çeşit çeşit nesneler ve insanlar var ise türk lirasında da olmalı bence. Tabiiki herkesin kendi görüşü saygı duyarım

NOT: Atatürke karşı birşey demedim primciler görüşüme saygı gösterirse sevinirim.