Cevaplarda neden Atatürk yok ?
Herşey gibi Para'da da bir değişiklik olmalı değil mi? Nasıl Eurolarda çeşit çeşit nesneler ve insanlar var ise türk lirasında da olmalı
bence. Tabiiki herkesin kendi görüşü saygı duyarım
NOT: Atatürke karşı birşey demedim primciler görüşüme saygı gösterirse sevinirim.