WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne oluyorsa herkeste bu lüks rezidanslardan düşüp ölüyor. Ne yapmaya gidiyorlarsa artık. Müzik üretip beyin tüketiyorlar ömürleri kısa oluyor. Allah rahmet eylesin.
Ne kadar çirkin bir yorum. Hayatını kaybetmiş bir insan hakkında hem de. Neyi kastettiğinizi ben çok iyi biliyorum ama kendisi uy*şturucu batağına saplanmamış, tertemiz, efendi sanatçılardsn biriydi. Rahat ettiniz mi?