Sokak kanunları... Böyle bir forumda hala böyle barbar ve cahil kalabilmekte büyük başarı...
Karşısında İstanbul beyefendisi olmadığı için. Onun anlayacağı dilden konuşması gerek. Sokakta işler böyle yürür. Siz buna barbarlık diyebilirsiniz. Ki forumuda üst bir sınıfa koymanızın anlamı yok. Türkiye gibi forum, her şehirden her ilden her tür insandan barındırıyor. Siz sanıyor musunuz forumun hepsi entelektüel kesimden oluşuyor. Hatta siz sanıyor musunuz forum o kadar üst düzey ki hiç hırsızlık, *********** olmuyor. Kendi ülkenize vatanınıza o kadar uzaksınız ki komik oldu bu söyleminiz. Şikayetler kısmını açın günde kaç adet dolandırıcık olmuş pardon bu nezih mekanda. Fular takan ekşi gördüm sanki