Polis hiçbir şey yapmıyor maalesef.
Herkes kendinden sorumlu.
Allah yardımcınız olsun.
Az biraz çevren varsa semtte sözü geçen kişileri bul durumu anlat sorunu çöz.
Yoksa işin zor gibi.