tescill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş neden şehrime pis diyorsun? 3.5 tane çapulcunun yaptığı yanlışı neden koca bir şehir çekmek zorunda. Yok mu her şehrin gettosu, yok mu her şehrin serserisi. Koskaca Adana'yı pislik yer yaptın çıktın. İşte böyle sağda solda saçma salak haberler yapıyorlar. Herkeste ona inanıyor. Yahu adana aslında çok nezih ve gelişmiş bir şehir.. bazı mahallelerde yaşayan alt tabaka insanlar var. Eh haliyle onların absurd hareketlerini bizlere yaftalamak çok yanlış. Esefle kınıyorum seni. Bu ülkede en temiz şehrin bile bazı semteleri Mahallesi'nde bu tarz serseriler vardır..

Ankara'da Mamak, çinçin
İstanbul'da Dolapdere
Mersin, çilek mahallesi
Bu liste uzar gider. Lütfen şehirlerimiz için düzgün konuşalım
Onların sayısı 3 5 değil böyle biliyorsanız tartışmaya gerek yok zaten!
Neden alındınız hocam ? Bu olaya sebebiyet veren insanlara sözüm ki devamında da semt ismi veriyorum.
Elbette kendi işinde gücünde olan insanlara kimse dil uzatamaz lafım onlara değil ki..
Bu konuda yine diyorum Yani adananın temiz bir yer olduğunu söylemek için ya çok saf olmak gerek veya gereksiz duygusallık göstermek gerek...