Pitbull köpeğini tasmasiz gezdiren bir sokak serserisi var.

Dün bizim binanin önünde tasmasini acmis, besledigimiz kedi kopekleri bogmaya çalışıyor malum köpek, nasil ciyakliyorlar yuregim dayanmadi.

Binadan baya tepki topladi falan, aşağı indik. Yaninda 2 kiz olan bu cocukla ben tartıştım.

Daha sonra emaneti aliyorum bekleyin diyip gitti. Ve birkac arkadasi ile gelip oraya buraya vurmuslar. Elleinde sopa bicak, yine kopegin agzini acmislar, bana kufurler oldurucem onu falan demis.

Siz olsaniz napardiniz? Bu it kopukla ugrasilmaz doğru ama muhatrap oldum maalesef. İse guce gidecem bicagi takarlar bu tipler... Can güvenliğimi nasıl sağlarım.

Polis cagirdik gelmedi.