Biri adıma açmış dersiniz geçersiniz. Sonuçta kaç yıldır tr de paypal yok nasıl ben paypalla ödeme yöntemi ekliyim dersiniz.
Evet tabi mantıklı o hem dediğiniz gibi paypal kolay açılan bir şeydi diye hatırlıyorum bende.
Çok doğrulama gerektiren bir uygulama değildi sanki