Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmam tabi ki, zaten yıllardır kullanmıyorum fakat bu şirketin Türkiye ayakları var anladığım kadarıyla.
Yarın tutup 2,3 bin dolar borç, faiz bir şey çıkartmalarından endişe ediyorum açıkçası.
Paypala kimlik bile ibraz etmiş olsanız zaten kimlikler değişti. Girebiliyorsanız içindeki adresleri vs değiştirin hep benim değil dersiniz. Yani kullanmadığınız bir şeyi aylarca devam ettirmeleri saçmalık. O halde size bir link gelir yanlışlıkla tıklar abone olursunuz ve haberiniz olmadan kullanmadığınız birşeye borç çıkarırdı herkes.