İşinizi garantiye alıp o PayPal hesabını kullanmamak en güzeli.
Kullanmam tabi ki, zaten yıllardır kullanmıyorum fakat bu şirketin Türkiye ayakları var anladığım kadarıyla.
Yarın tutup 2,3 bin dolar borç, faiz bir şey çıkartmalarından endişe ediyorum açıkçası.