ümit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce yola duba koyuyor diye biriyle bu şekilde takıştım. 2 yıldır uğraşıyorum davayla adam hapis cezası aldı ama beni çok yordu süreç. Bir de bu karşıdakiler çok büyük firmalar daha yorucu süreç olur Dürüstlükten sapmamakta fayda var.
en sevdiğim olayda bu paraları bana sökmez allah bilir kekolardır sahipleri