ben birebir yapardım şuan yerimde duramıyorum mesela yakın olsaydım ben gelirdim arıza çıkarmaya
Daha önce yola duba koyuyor diye biriyle bu şekilde takıştım. 2 yıldır uğraşıyorum davayla adam hapis cezası aldı ama beni çok yordu süreç. Bir de bu karşıdakiler çok büyük firmalar daha yorucu süreç olur

Dürüstlükten sapmamakta fayda var.